Для вчителів

Використання відеосервісів і скринкастів для організації дистанційного навчання 

Презентація   


П'ятнадцять способів втрати часу на уроці

Однією з головних причин низької якості знань учнів, на думку вчителів, є брак часу, відведеного на уроці на вивчення предметного змісту при зростаючому його обсязі. Чи так це насправді? Розглянемо основні причини втрати часу і виявимо загальні умови його економії. Найперша умова випливає з визначення уроку як керованого процесу. Управління в даному випадку - це організація взаємодії вчителя і учнів по досягненню цілей уроку. Отже, на уроці не повинно бути місця тому, що не працює на досягнення мети. Виходячи з цього, позначимо в традиційно сформованій структурі уроку типові дії вчителів, що призводять до втрати часу. Детальніше 

13 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві13 ФРАЗ, ЯКІ НЕОБХІДНО УНИКАТИ КОЖНОМУ ВЧИТЕЛЕВІ
Коли я був вчителем декілька(сот) років тому, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також я спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно я спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді моїх студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, я створив список фраз, які ніколи не варто вживати.
Ділюсь з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку.
Детальніше


Відкритий урок - причина стресу вчителів

Згідно з останніми дослідженнями, переважна більшість учителів Великої Британії вважають, що відкриті атестаційні (в англійській термінології градуювальні, - пер.) уроки є однією з основних причин стресів і тривожності у професії вчителя.

Значна кількість респондентів, які взяли участь у дослідженні, проведеному на замовлення Спілки університетів і коледжів Англії, заявили, що відкриті атестаційні уроки нагадують «бомбу з годинниковим механізмом», яка все частіше використовується в навчальних закладах як «дисциплінарний батіг» для «биття персоналу». Детальніше

Як НЕ ТРЕБА проводити відкриті уроки

http://informaticon.narod.ru/img/urok.jpg

Дуже цікава стаття була опублікована в журналі "Завуч". Пише вчителька... 

Читають теж учителі... Висновки кожен робить самостійно...


Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої діяльності.
У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини:суперечність між гуманістичноюриторикою про суб’єкт- суб’єктні стосунки, особистісно зорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фокусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди.
Суб'єкт — це той, хто діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщоі розуміє, чому саме такА учень на такому уроці — як пацієнт у хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі, але що і як — незрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним буде далі. З такого погляду відкритий урок і ще гірший від традиційного (коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення, можна буде розслабитися).
Отже, маємо перше «не треба». Не треба перетворювати учня на пацієнта.
Парадоксально, але факт: часто саме намагання врахувати всі вимоги до «демократичного й гуманістичного» уроку призводить до ще більшої дезорієнтації дитини в просторі уроку. Детальніше

Немає коментарів:

Дописати коментар