Портфоліо


П О Р Т Ф О Л І О






                                                  


Нетрибійчука Олександра Сергійовича
учителя хімії,
спеціаліста вищої категорії, вчителя-методиста,
спеціалізованої школа №301 
імені Ярослава Мудрого
з поглибленим вивченням англійської мови




З М І С Т
Мета портфоліо
1. Загальні відомості:
2. Самоосвіта вчителя:             
2.1.            педагогічне кредо;
2.2.            тема самоосвіти;
2.3.            курси підвищення кваліфікації;
2.4.            творчі роботи на курсах підвищення кваліфікації;
2.5.            участь у конференціях, семінарах;
3. Досягнення вчителя:
3.1.            грамоти;
3.2.            сертифікати;
4. Методична робота:
4.1.            участь у роботі методичного об’єднання навчального закладу, міста, району;
4.2.            навчальні програми (державні);
4.3.            контрольні, перевірочні роботи, тести, лабораторні роботи, розроблені вчителем;
4.4.            методичні розробки;
4.5.            презентації уроків, мультимедійні розробки педагога.
5. Поширення  передового досвіду:
5.1.               розробки відкритих уроків;
5.2.               виступи на семінарах, конференціях; педрадах, засіданнях МО;
6. Досягнення учнів:
6.1.            результати участі в олімпіадах, конкурсах;
6.2.            проектні роботи учнів;
6.3.            опис творчих робіт учнів;
6.4.            звіти про зрізи знань.
7. Позакласна робота:
7.1.проекти з використанням ІКТ;
7.2.програми факультативів;
7.3.завдання олімпіад;
7.4.сценарії позакласних заходів.
8. Навчально-матеріальна база
9. Особистий план професійного зростання.
Додатки




 

 

МЕТА ПОРТФОЛІО


-         систематизація й узагальнення напрацювань;
-         узагальнення та аналіз власного педагогічного досвіду;
-         демонстрація своїх здібностей і можливостей;
-         підготувати портфоліо як  підґрунтя для участі в конкурсних програмах;
-         планування напрямків подальшої роботи та самовдосконалення.













1.     ЗАГАЛЬНІ      ВІДОМОСТІ

Прізвище, ім’я, по батькові
Нетрибійчук Олександр Сергійович
Дата
народження
11.09.1983
Освіта
Повна вища, НПУ імені М.П. Драгоманова,
Інститут природничо-географічної освіти та екології
Спеціальність
Біологія та хімія
Кваліфікація
Вчитель біології, хімії, валеології та екології
Диплом
Серія – КВ, № 30007321, виданий 30.06.2006
Домашня адреса

тел. моб. 067 796 46 50
Педагогічне звання
вчитель-методист
Педагогічний стаж
14 років
Посада
Учитель хімії
Предмет, який викладаю
Хімія, основи медичних знань 
Персональна веб-сторінка
Електронна скринька

alex8380@ukr.net









2.1. ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО

 

"Досягнення учителя завжди вимірюються кількістю учнів, які його перевершили"

                                                                     Д.Робінсон










2.2. ТЕМА САМООСВІТИ:

Використання  інформаційно - комунікаційних технологій у підвищенні ефективності уроку хімії та  результативності навчання





2.3. КУРСИ  ПІДВИЩЕННЯ  КВАЛІФІКАЦІЇ:

Термін навчання
Заклад
Тема, назва курсів тощо
Документ про підвищення кваліфікації
жовтень- 
березень 2017-2018
Київський університет ім. Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Професійно орієнтований курс для вчителів хімії
Свідоцтво
№985990










2.4. ТВОРЧІ РОБОТИ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:

  1. Розробка уроку для 10 класу. "Хімічні властивості бензену".(Додаток №   )




2.5. УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ, СЕМІНАРАХ:

Тема, назва, мета тощо
Термін
Заклад чи установа, де навчалися (або інші заходи, спрямовані на самоосвіту)
Результат
Курс за програмою «Intel®. Навчання для майбутнього» з використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів згідно з державним стандартом загальної середньої освіти. Проектні технології.
48 -годинний курс
Київський університет ім. Бориса Грінченка
2013 рік

Сертифікат

Нарада з питань розвитку шкільної хіміко-біологічної освіти у Департаменті МОНУ при міністрі освіти Вакарчуку І.О.  
28.05.2009
Департамент МОУ
Виступ на педраді
Семінари у школах району
Протягом року
Школи району
Застосування  ІК -технологій та елементів навчання


3. ДОСЯГНЕННЯ ВЧИТЕЛЯ

·         ГРАМОТИ
Назва нагороди
Установа, що видала
Дата видачі

Грамота

Управління освіти Деснянської РДА

2008






·         СЕРТИФІКАТИ
Назва нагороди
Установа, що видала
Дата видачі

Сертифікат

«Intel® Навчання для майбутнього»

2013





4.3. КОНТРОЛЬНІ, ПЕРЕВІРОЧНІ РОБОТИ, ТЕСТИ, ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ, РОЗРОБЛЕНІ ВЧИТЕЛЕМ

4.4.         МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ
№з/п
Назва
1.
Контрольні роботи 7 – 11 клас (за темами)                       
2.
Практикум 11 клас
3.
Практичні роботи 8 – 9 клас, 10 – 11 клас
4.

Методичні доробки розміщені у додатку
4.5. ПРЕЗЕНТАЦІЇ УРОКІВ, МУЛЬТИМЕДІЙНІ РОЗРОБКИ ПЕДАГОГА
Назва
Вид доробку, клас
Оксиген як хімічний елемент. Кисень як проста речовина
Презентація 7 клас
Хлоридна кислота її влативості
Презентація 8 клас
Швидкість хімічних реакцій
Презентація 9 клас
Амоніак
Презентація 10 клас
Переробка нафти
Презентація 11 клас
              Мультимедійні презентації розроблені до  уроків 7 – 11 клас






5.1. РОЗРОБКИ ВІДКРИТИХ УРОКІВ
Клас
Тема
Мета
10
Будівельні матеріали

Форма проведення: урок –поглиблення знань
(проекти)
поглибити знання учнів про застосування силікатів; ознайомити з найважливішими будівельними матеріалами: склом, цементом, бетоном, а також із хімічними реакціями, що лежать в основі їх виробницт­ва; продовжити формувати пізнавальну активність шля­хом виконання творчих завдань; удосконалювати вміння та навички самостійної роботи; розвивати логічне мис­лення та вміння аналізувати.

9
Реакції обміну між розчинами електролітів
Форма проведення: урок-проект
показати процеси, що протікають у розчинах електролітів як реакції обміну між йонами; ознайомити з умовами їх протікання; формувати навички складання йонних рівнянь.

9
Швидкість хімічної реакції, залежність від різних факторів 
Формувати уявлення учнів про хімічну рівновагу; ознайомити з класифікацією реакцій на оборотні й необоротні; показати необхідність зсуву хімічної рівноваги; формувати уявлення про фактори, що впливають на зсув хімічної рівноваги; вчити застосовувати знання на практиці.
Конспекти уроків розміщено у додатку







5.2. ВИСТУПИ НА СЕМІНАРАХ, КОНФЕРЕНЦІЯХ, ПЕДРАДАХ, ЗАСІДАННЯХ МО
Дата
Тема
Місце
Мета
Лютий,
2007
Використання методу проектів для формування різнобічно розвиненої особистості
Педрада
Значення медіа-освіти та підготовка вчителя в інформаційному просторі.
Квітень, 2008
Використання комп’ютерних технологій під час вивчення хімії

Педрада
Підготовка вчителя в інформаційному просторі. Зміна комп’ютером суті праці вчителя.Зміна комп’ютером суті праці вчителя.
Вересень, 2009
Дистанційне навчання вчителя
Педрада
Застосування вчителем інноваційних форм роботи дає змогу  навчити учня вчитися, самостійно здобувати інформацію, виробляти і, дискувати, обстоювати власну позицію, працювати в умовах конкуренції, спілкуватися, спільно розв`язувати певну проблему. Учитель власним прикладом  повинен мотивувати учня.
Грудень, 2009
ІНФОРМАЦІЙНІ  ТА  МУЛЬТИМЕДІЙНІ  ПЕДАГОГІЧНІ  ТЕХНОЛОГІЇ
ЯК ЗАСІБ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Засідання МО, педрада
Застосування ІКТ, та його значення для мотивації навчання учнів.
Лютий, 2010
САМООСВІТА ВЧИТЕЛЯ – ЗАПОРУКА
ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Засідання МО
педрада
Засоби та методи самоосвіти сучасного учителя - предметника
Березень
2011
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМЕНТЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ САМООСВІТИ
педрада
Самоосвіта як засіб компетентності педагога
Січень
2012
Організація та формування самостійної діяльності учнів
педрада
Значення самостійної діяльності учнів при підготовці до уроків
Березень
2013
Використання комп’ютерних технологій на уроках хімії
педрада
Показати значення комп’ютерних програм на уроках хімії
Січень
2014
Причини проблеми у навчанні та запобігання низькій успішності учнів
педрада
Показати причини неуспішності та їх види

Приклади доповідей наведено у додатку

5.3. ПУБЛІКАЦІЇ

Назва публікації
Тип публікації (стаття, книга, веб тощо)
Назва видання для статті, видавництва для книги, гіперпосилання для сайту
Рік


6.1.            ПРОЕКТНІ РОБОТИ УЧНІВ

Науково-дослідницькі роботи учнів
Тема науково-дослідної роботи
Рік
Кількість учасників
Секція
Досягнуті результати
1.      «Дослідження миючих засобів для посуду»
січень, 2011
1
хімії
ІІІ місце в районному конкурсі
  1. Виявлення фенольного гідроксилу в АСК
січень, 2012
1
хімія
.Дійсний член МАН
Учнівський проект
  1.  «Жуйковий розгул» Ковальчук Владислав, Біла Марія.
  2. «Нітрати отрута чи користь?» Книш Ірина.
  3. Дослідження екологічного стану місця розташування школи. Наконечна Кароліна.
  4. Буклет «Енергозбереження». Майборода Аліна.

Колективний проект
  1. Якість питної води Учні 9-Б класу
  2. «Хімічні засоби захисту рослин» - гуртківці 8-А класу.



6.2.            ОПИС ТВОРЧИХ РОБІТ УЧНІВ

№ з/п
Назва
Вид роботи
1.
Хімічні елементи, названі на честь планет, країн, частин світу, міст,  учених, давньогрецьких богів
Колаж
2.
Проаналізуй вміст етикеток харчових продуктів і лікарських засобів. Визнач, чи правильно вживає виробник назви хімічних елементів.
Звіт
3.
«Розчини»
Кросворд
4.
«Будова органічних молекул»
Аплікації
5.
Класи неорганічних сполук
Міні-лекція за допомогою автофігур
6.
Розчини. Періодична система хімічних елементів
Оповідання, розповіді, казки
7.
Термінологічні словнички
Брошура
8.
Хімія в нашому житті.
Постер
9.
Йододефіцит
Постер
10.
Важка вода
Доповідь
11.
Вода і цивілізація
Презентація
12.
«Не паліть листя!»
Листівка
13.
Ромашка лікарська
Презентація
14.
Будівельні матеріали
Презентація
15.
Шавлія лікарська
Презентація
16.
Кам`яне вугілля
Презентація
17.
Бензен
Презентація
18.
Полімери
Презентація






6.4. ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ЗА ОСТАННІ 3 РОКИ





























6.5. ЗВІТИ  ПРО  ЗРІЗИ  ЗНАНЬ



       








7.1 ПРОЕКТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Будівельні матеріали
1.        Будівельні матеріали. ( Силкіна М.)
           Будівельні матеріали. ( Василенко І. Будівельні матеріали. ( Мокруш О.)
Природні джерела вуглеводнів
2.        Кам`яне вугілля. ( Селезньової Є.)
3.        Торф. Бензин. ( Шатиров А., Гладка О., Вінник Ю.)
4.        Бензин. Нафта ( Єніна Є., Сосоєнко Ю.)
5.        Нафта. Торф. (Тюшка А., Зайцев К.)
6.         Нафта. ( Хлусова А.)
7.        Нафта. ( Пилипчук Д., Приходько А.)
8.        Нафта. ( Мороз В., Надольський О.)
9.        Нафта. ( Бережной Є.)
10.    Нафта. ( Корнієнко Д., Даніленко В., Рижикова А.)
Бензен (Штемпель).
11.    Нафта. ( Карпенко А.)
12.    Вугілля. (Дзюба В.)
Полімери
13.    Полімери. ( Хлусова А., Штемпель А. Карпенко А.)
14.    Полівінілхлорид ( Мороз В., Надольський О. Бірюкова А.)
15.    Стирол. ( Дзюба В.)
16.    Поліпропілен. (Лаптьонок А., Корнієнко О.)
17.    Тефлон. ( Єніна Є.)
18.    Полімери (Біла М.)
Метали
19.     Лужні метали. ( Журавський В.. Мінлібаєв Є.)
20.    Алюміній. ( Ястреб О., Тонгалюк А., Діденко Д., Гринченко О.)
21.    Алюміній. ( Артеменко О.)
22.     Натрій. ( Фурсенко., Щербак К.)
23.    Алюміній. ( Костенко Т., Силкіна Р.)
24.    Ферум. ( Сверлович Є.)
7.2. ПРОГРАМИ









7.3. ЗАВДАННЯ  ОЛІМПІАД

 І етап Всеукраїнської олімпіади юних хіміків
8 клас

1.           Машина часу перенесла алхіміка з Х\/ІІ сторіччя у наш час. Алхімік пішов вулицями прогулятися по Брилівці і заявив, що «бачив» хімічні реакції, які відбувалися, коли: а) автомобіль викинув у атмосферу хмарку газів;
                      б) фотограф сфотографував;
                      в) загорілася неонова реклама;
                      г) газозварник залив воду в апарат з карбідом кальцію і почав виділятися       газ, а апарат нагрівся;
                      д) виділявся газ зі склянки з газованою водою.
            У яких випадках справді відбувалися хімічні реакції, а в яких – ні?
                                                                                                2 б
2.           Запишіть антоніми до  наведених понять:
-          чиста речовина –
-          електрон –
-          однорідні суміші –
-          кисень –
-          молярна маса -                                                    1 б
3.           Густина невідомого газу за повітрям 1,656. Обчисліть масу 1 л цього газу за нормальних умов. Який газ це міг би бути?
                                                                                           4 б
4.           Де міститься більша кількість речовини: у 9,8 г сульфатної кислоти (Н2SО4) чи в 31,5 г нітратної кислоти (HNO3)?
                                                                                          5 б
5.           Під час скисання молока, бродіння виноградного соку відбуваються хімічні реакції. Чи зміниться з часом маса відкритої посудини: а) з молоком;  б) із соком? Якщо зміниться, то як саме?
                                                                                           5 б
6.           Перетворіть на хімічні рівняння  такі схеми реакцій:
       а) H2 + O2 H2O
            б) CaO + CO2 → CaCO3
            в) Cu(OH)2CuO + H2O
            г) CH4C + H2. Визначте тип кожної реакції.     8 б
7.           В організмі дорослої людини маса мікроелементів складає: 2,6 г флуора; 2,3 г цинку; 0,072 г купруму; 0,013 г йоду. Атомів яких з цих елементів найбільше і найменше?
                                                                                                            8 б



І етап Всеукраїнської олімпіади юних хіміків
10 клас

1.          Навести формули речовин: глауберова сіль, гіпс, алебастр, крейда, мармур, олеум, мідний купорос, харчова сода.
                                                                                                         3 б
2.          До розчину 10г ортофосфорної кислоти додали розчин з 11 г їдкого натру. Визначити природу і масу солей, які утворяться при обережному випаровуванні суміші.
                                                                                                         5 б
3.          До розчину, що містить 49 г сульфатної кислоти, додали 45 г натрію гідроксиду. Назвіть сіль, що утворилася, і визначте її масу. Які речовини, крім солі, залишились у розчині після закінчення хімічної реакції? Обчисліть масу кожної з них. Для сульфатної кислоти запишіть рівняння дисоціації.
                                                                                                         8 б
4.      Аміак – отруйний газ. Чому ж тоді його дають вдихати при непритомностях?
                                                                                         3 б
5.      Чим пояснюється характерний запах при роботі копіювальних апаратів та лазерних принтерів? Чи шкідлива тривала робота з такими апаратами?
                                                                                         3 б
6.      Дано три пробірки з прозорими безбарвними речовинами. Відомо, що в одній пробірці – луг, в іншійcульфатна кислота, у третій – вода. Як визначити, яка речовина знаходиться в кожній з пробірок? Як довести, що в одній з пробірок знаходиться саме сульфатна кислота?
                                                                                              10 б

І  етап Всеукраїнської олімпіади юних хіміків
8 клас
1.      Запишіть антоніми до наведених понять:
-          проста речовина
-          пряма реакція
-          інгібітор
-          метал
-          оксид металу
-          вода.
2 бали
2.      Обчисліть та вкажіть масу магній гідрогенкарбонату Mg(HCO3) кількістю речовини 0,5 моль.
2 бали
3.      Позначте всі формули газів, що мають однакову густину в тих самих умовах:
А. СО       Б. СН4                 В. N2                Г. NО            Д. С2Н4                Е. N2О                                                                
4 бали
4.      Густина невідомого газу за повітрям 1,656. Обчисліть масу 1 л цього газу за нормальних умов. Який газ це міг би бути?
4 бали
5.      Обчисліть, де міститься більше атомів Оксигену: а) 3,7 моль Н2SO4 чи 100 г CaO; б) 78,4 г CO2  чи 4,2 моль NaOH.
3 бали
6.      З речовин цинку, калій оксиду, води, хлоридної кислоти отримайте цинк оксид.
5 балів

І  етап Всеукраїнської олімпіади юних хіміків
9 клас
1.      Чи можна видути бульбашку із цукрового сиропу?
1 бал
2.      Які речовини можна вважати розчинниками в таких системах: газована вода; розчин, який складається із 53% калій нітрату та 47% води за масою; суміш рівних об’ємів спирту та води?
2 бали
3.      Укажіть порядковий номер елемента, у якого: а) завершує заповнюватися електронами 2р-підрівень; б) завершує заповнюватися електронами 3d-підрівень; в) починає заповнюватися електронами 4р-підрівень; г) починає заповнюватися електронами 2s-підрівень.
3 бали
4.      Газ, що при розчиненні у воді дає кислоту, має відносну густину за повітрям 1,17. Складіть формулу цієї кислоти, як називають її солі. Складіть рівняння добування цього газу з простих речовин.
4 бали
5.      З допомогою графіка залежності обчисліть, яку масу NaCl, NaNO3, Na2SO4 слід узяти для приготування 100г розчину, насиченого за температури 100С. До якої температури необхідно остудити розчин  NaNO3, щоб половина солі випала в осад?
  5 балів





7.4. СЦЕНАРІЇ  ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ, ЕКСКУРСІЙ
Захід
Тема
Посилання на додаток
Круглий стіл
Загроза впливу СОЗ на мешканців Деснянського району
Додаток №
Виховний захід
Фестиваль хімічних елементів
Додаток №
 Інтелектуальна гра для учнів 9-11кл
Хімічний марафон
Додаток №
Позакласний захід
Що ховається за склянкою кави.
Додаток №
Хімічний вечір
Е –харчові добавки або, що ми споживаємо з їжею
Додаток №
Брейн-ринг
«За здоровий спосіб життя»
Додаток №

Приклади сценаріїв розміщені у додатку

 

9. ОСОБИСТИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ


1.    Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо.
2.    Приділяти більше часу підготовці учнів до олімпіад, конкурсів.
3.    Розробити методичні рекомендації для збірки.
4.    Доповнити публікації  статей до фахових видань.
5.    Жити і насолоджуватися кожним днем.






Немає коментарів:

Дописати коментар